Nya skor!!

Tja,
Jag kom in för en stund sen typ 15min! Men iaf det jag tänkte säga var att jag har köpt nya vinter skor för min Uggs är typ ganska slitna, ska ändå köpa nya när jag åker till New York! Assså grejen var att jag skulle köpa nya höst skor men det fanns typ inga snygga och så såg jag ett par snygga vinter skor! Ska absolut inte använda dom nu om det kanske lät lite som det, är ingen sån som tar fram vinter sakerna nu!! Här kommer lite bilder.

20110928-164340.jpg

20110928-164347.jpg

20110928-164353.jpg

Kommentera

